A. IŞIK Et Al. , "Problem kurma temelli öğretimin farklı sayı algılamasına sahip 6 sınıf öğrencilerin problem çözme başarılarına etkisi," Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi , vol.2, pp.71-80, 2012
IŞIK, A. Et Al. 2012. Problem kurma temelli öğretimin farklı sayı algılamasına sahip 6 sınıf öğrencilerin problem çözme başarılarına etkisi. Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi , vol.2 , 71-80.
IŞIK, A., ÇİLTAŞ, A., & KAR, T., (2012). Problem kurma temelli öğretimin farklı sayı algılamasına sahip 6 sınıf öğrencilerin problem çözme başarılarına etkisi. Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi , vol.2, 71-80.
IŞIK, AHMET, Alper ÇİLTAŞ, And TUĞRUL KAR. "Problem kurma temelli öğretimin farklı sayı algılamasına sahip 6 sınıf öğrencilerin problem çözme başarılarına etkisi," Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi , vol.2, 71-80, 2012
IŞIK, AHMET Et Al. "Problem kurma temelli öğretimin farklı sayı algılamasına sahip 6 sınıf öğrencilerin problem çözme başarılarına etkisi." Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi , vol.2, pp.71-80, 2012
IŞIK, A. ÇİLTAŞ, A. And KAR, T. (2012) . "Problem kurma temelli öğretimin farklı sayı algılamasına sahip 6 sınıf öğrencilerin problem çözme başarılarına etkisi." Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi , vol.2, pp.71-80.
@article{article, author={AHMET IŞIK Et Al. }, title={Problem kurma temelli öğretimin farklı sayı algılamasına sahip 6 sınıf öğrencilerin problem çözme başarılarına etkisi}, journal={Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi}, year=2012, pages={71-80} }