G. AKSOY And K. DOYMUŞ, "Fen Ve Teknoloji Dersi Uygulamalarında İşbirlikli Öğrenmenin Okuma Yazma Uygulama Tekniğinin Etkisi," Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.31, pp.43-59, 2011
AKSOY, G. And DOYMUŞ, K. 2011. Fen Ve Teknoloji Dersi Uygulamalarında İşbirlikli Öğrenmenin Okuma Yazma Uygulama Tekniğinin Etkisi. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.31 , 43-59.
AKSOY, G., & DOYMUŞ, K., (2011). Fen Ve Teknoloji Dersi Uygulamalarında İşbirlikli Öğrenmenin Okuma Yazma Uygulama Tekniğinin Etkisi. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.31, 43-59.
AKSOY, Gökhan, And Kemal DOYMUŞ. "Fen Ve Teknoloji Dersi Uygulamalarında İşbirlikli Öğrenmenin Okuma Yazma Uygulama Tekniğinin Etkisi," Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.31, 43-59, 2011
AKSOY, Gökhan And DOYMUŞ, Kemal. "Fen Ve Teknoloji Dersi Uygulamalarında İşbirlikli Öğrenmenin Okuma Yazma Uygulama Tekniğinin Etkisi." Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.31, pp.43-59, 2011
AKSOY, G. And DOYMUŞ, K. (2011) . "Fen Ve Teknoloji Dersi Uygulamalarında İşbirlikli Öğrenmenin Okuma Yazma Uygulama Tekniğinin Etkisi." Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.31, pp.43-59.
@article{article, author={Gökhan AKSOY And author={Kemal DOYMUŞ}, title={Fen Ve Teknoloji Dersi Uygulamalarında İşbirlikli Öğrenmenin Okuma Yazma Uygulama Tekniğinin Etkisi}, journal={Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2011, pages={43-59} }