E. DÜZGÜN Et Al. , "Görsel Okuma Yaklaşımının Üniversite Öğrencilerinin Fizik Dersindeki Akademik Başarılarına Etkisi," The Journal of academic Social Science , vol.3, pp.104-124, 2015
DÜZGÜN, E. Et Al. 2015. Görsel Okuma Yaklaşımının Üniversite Öğrencilerinin Fizik Dersindeki Akademik Başarılarına Etkisi. The Journal of academic Social Science , vol.3 , 104-124.
DÜZGÜN, E., DİLBER, R., YASEMİN, Ş., TATAR, D., & DÜZGÜN, B., (2015). Görsel Okuma Yaklaşımının Üniversite Öğrencilerinin Fizik Dersindeki Akademik Başarılarına Etkisi. The Journal of academic Social Science , vol.3, 104-124.
DÜZGÜN, ELİF Et Al. "Görsel Okuma Yaklaşımının Üniversite Öğrencilerinin Fizik Dersindeki Akademik Başarılarına Etkisi," The Journal of academic Social Science , vol.3, 104-124, 2015
DÜZGÜN, ELİF Et Al. "Görsel Okuma Yaklaşımının Üniversite Öğrencilerinin Fizik Dersindeki Akademik Başarılarına Etkisi." The Journal of academic Social Science , vol.3, pp.104-124, 2015
DÜZGÜN, E. Et Al. (2015) . "Görsel Okuma Yaklaşımının Üniversite Öğrencilerinin Fizik Dersindeki Akademik Başarılarına Etkisi." The Journal of academic Social Science , vol.3, pp.104-124.
@article{article, author={ELİF DÜZGÜN Et Al. }, title={Görsel Okuma Yaklaşımının Üniversite Öğrencilerinin Fizik Dersindeki Akademik Başarılarına Etkisi}, journal={The Journal of academic Social Science}, year=2015, pages={104-124} }