A. YURDİGÜL And A. Yılmaz, "Kırgızistan’da E-Ticaret Uygulamaları ve Tüketicilerin Satınalma Sürecinde Kanaat Önderlerinin Rolü," Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.5, no.1, pp.120-136, 2019
YURDİGÜL, A. And Yılmaz, A. 2019. Kırgızistan’da E-Ticaret Uygulamaları ve Tüketicilerin Satınalma Sürecinde Kanaat Önderlerinin Rolü. Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.5, no.1 , 120-136.
YURDİGÜL, A., & Yılmaz, A., (2019). Kırgızistan’da E-Ticaret Uygulamaları ve Tüketicilerin Satınalma Sürecinde Kanaat Önderlerinin Rolü. Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.5, no.1, 120-136.
YURDİGÜL, Aslı, And Ayşenur Yılmaz. "Kırgızistan’da E-Ticaret Uygulamaları ve Tüketicilerin Satınalma Sürecinde Kanaat Önderlerinin Rolü," Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.5, no.1, 120-136, 2019
YURDİGÜL, Aslı And Yılmaz, Ayşenur. "Kırgızistan’da E-Ticaret Uygulamaları ve Tüketicilerin Satınalma Sürecinde Kanaat Önderlerinin Rolü." Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.5, no.1, pp.120-136, 2019
YURDİGÜL, A. And Yılmaz, A. (2019) . "Kırgızistan’da E-Ticaret Uygulamaları ve Tüketicilerin Satınalma Sürecinde Kanaat Önderlerinin Rolü." Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.5, no.1, pp.120-136.
@article{article, author={Aslı YURDİGÜL And author={Ayşenur Yılmaz}, title={Kırgızistan’da E-Ticaret Uygulamaları ve Tüketicilerin Satınalma Sürecinde Kanaat Önderlerinin Rolü}, journal={Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi}, year=2019, pages={120-136} }