S. ALTUN YALÇIN Et Al. , "5E öğretim Modelinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel İşlem Becerilerine ve Fizik Laboratuarlarına Karşı Tutumlarına Etkisi," Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.18, pp.147-158, 2010
ALTUN YALÇIN, S. Et Al. 2010. 5E öğretim Modelinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel İşlem Becerilerine ve Fizik Laboratuarlarına Karşı Tutumlarına Etkisi. Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.18 , 147-158.
ALTUN YALÇIN, S., AÇIŞLI, S., & TURGUT, Ü., (2010). 5E öğretim Modelinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel İşlem Becerilerine ve Fizik Laboratuarlarına Karşı Tutumlarına Etkisi. Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.18, 147-158.
ALTUN YALÇIN, SEMA, SİBEL AÇIŞLI, And Ümit TURGUT. "5E öğretim Modelinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel İşlem Becerilerine ve Fizik Laboratuarlarına Karşı Tutumlarına Etkisi," Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.18, 147-158, 2010
ALTUN YALÇIN, SEMA A. Et Al. "5E öğretim Modelinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel İşlem Becerilerine ve Fizik Laboratuarlarına Karşı Tutumlarına Etkisi." Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.18, pp.147-158, 2010
ALTUN YALÇIN, S. AÇIŞLI, S. And TURGUT, Ü. (2010) . "5E öğretim Modelinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel İşlem Becerilerine ve Fizik Laboratuarlarına Karşı Tutumlarına Etkisi." Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.18, pp.147-158.
@article{article, author={SEMA ALTUN YALÇIN Et Al. }, title={5E öğretim Modelinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel İşlem Becerilerine ve Fizik Laboratuarlarına Karşı Tutumlarına Etkisi}, journal={Kastamonu Eğitim Dergisi}, year=2010, pages={147-158} }