A. AKSAKALLI Et Al. , "Eleştirel Pedagoji İlkelerine Göre Yapılan Fen Öğretiminin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi," Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.6, pp.961-971, 2018
AKSAKALLI, A. Et Al. 2018. Eleştirel Pedagoji İlkelerine Göre Yapılan Fen Öğretiminin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi. Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.6 , 961-971.
AKSAKALLI, A., SALAR, R., & TURGUT, Ü., (2018). Eleştirel Pedagoji İlkelerine Göre Yapılan Fen Öğretiminin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi. Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.6, 961-971.
AKSAKALLI, Ayhan, Rıza SALAR, And Ümit TURGUT. "Eleştirel Pedagoji İlkelerine Göre Yapılan Fen Öğretiminin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi," Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.6, 961-971, 2018
AKSAKALLI, Ayhan Et Al. "Eleştirel Pedagoji İlkelerine Göre Yapılan Fen Öğretiminin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi." Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.6, pp.961-971, 2018
AKSAKALLI, A. SALAR, R. And TURGUT, Ü. (2018) . "Eleştirel Pedagoji İlkelerine Göre Yapılan Fen Öğretiminin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi." Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.6, pp.961-971.
@article{article, author={Ayhan AKSAKALLI Et Al. }, title={Eleştirel Pedagoji İlkelerine Göre Yapılan Fen Öğretiminin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi}, journal={Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2018, pages={961-971} }