A. DENİZ And A. ERCİŞ, "Kişilik Özellikleri, Hedonik ve Rasyonel Fayda, Marka Duygusu ve Marka Bağlılığı Arasındaki İlişkilerin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma," Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.24, no.2, pp.141-165, 2010
DENİZ, A. And ERCİŞ, A. 2010. Kişilik Özellikleri, Hedonik ve Rasyonel Fayda, Marka Duygusu ve Marka Bağlılığı Arasındaki İlişkilerin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma. Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.24, no.2 , 141-165.
DENİZ, A., & ERCİŞ, A., (2010). Kişilik Özellikleri, Hedonik ve Rasyonel Fayda, Marka Duygusu ve Marka Bağlılığı Arasındaki İlişkilerin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma. Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.24, no.2, 141-165.
DENİZ, ARZU, And Aysel ERCİŞ. "Kişilik Özellikleri, Hedonik ve Rasyonel Fayda, Marka Duygusu ve Marka Bağlılığı Arasındaki İlişkilerin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma," Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.24, no.2, 141-165, 2010
DENİZ, ARZU And ERCİŞ, Aysel. "Kişilik Özellikleri, Hedonik ve Rasyonel Fayda, Marka Duygusu ve Marka Bağlılığı Arasındaki İlişkilerin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma." Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.24, no.2, pp.141-165, 2010
DENİZ, A. And ERCİŞ, A. (2010) . "Kişilik Özellikleri, Hedonik ve Rasyonel Fayda, Marka Duygusu ve Marka Bağlılığı Arasındaki İlişkilerin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma." Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.24, no.2, pp.141-165.
@article{article, author={ARZU DENİZ And author={Aysel ERCİŞ}, title={Kişilik Özellikleri, Hedonik ve Rasyonel Fayda, Marka Duygusu ve Marka Bağlılığı Arasındaki İlişkilerin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma}, journal={Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi}, year=2010, pages={141-165} }