E. ÖZAY KÖSE, "Öğretmenlerin Kullandıkları Öğretim Yaklaşımları İleÖğrencilerin Çoklu Zeka Türleri Arasındaki Uyum," Iğdır Üni. Fen Bilimleri Enst. Der. , vol.2, pp.37-44, 2012
ÖZAY KÖSE, E. 2012. Öğretmenlerin Kullandıkları Öğretim Yaklaşımları İleÖğrencilerin Çoklu Zeka Türleri Arasındaki Uyum. Iğdır Üni. Fen Bilimleri Enst. Der. , vol.2 , 37-44.
ÖZAY KÖSE, E., (2012). Öğretmenlerin Kullandıkları Öğretim Yaklaşımları İleÖğrencilerin Çoklu Zeka Türleri Arasındaki Uyum. Iğdır Üni. Fen Bilimleri Enst. Der. , vol.2, 37-44.
ÖZAY KÖSE, Esra. "Öğretmenlerin Kullandıkları Öğretim Yaklaşımları İleÖğrencilerin Çoklu Zeka Türleri Arasındaki Uyum," Iğdır Üni. Fen Bilimleri Enst. Der. , vol.2, 37-44, 2012
ÖZAY KÖSE, Esra Ö. . "Öğretmenlerin Kullandıkları Öğretim Yaklaşımları İleÖğrencilerin Çoklu Zeka Türleri Arasındaki Uyum." Iğdır Üni. Fen Bilimleri Enst. Der. , vol.2, pp.37-44, 2012
ÖZAY KÖSE, E. (2012) . "Öğretmenlerin Kullandıkları Öğretim Yaklaşımları İleÖğrencilerin Çoklu Zeka Türleri Arasındaki Uyum." Iğdır Üni. Fen Bilimleri Enst. Der. , vol.2, pp.37-44.
@article{article, author={Esra ÖZAY KÖSE}, title={Öğretmenlerin Kullandıkları Öğretim Yaklaşımları İleÖğrencilerin Çoklu Zeka Türleri Arasındaki Uyum}, journal={Iğdır Üni. Fen Bilimleri Enst. Der.}, year=2012, pages={37-44} }