F. GEÇİKLİ, "Uluslararası Tanıtımda Lobiciliğin Önemi," Pazarlama Dünyası Dergisi , vol.87, pp.26-29, 2001
GEÇİKLİ, F. 2001. Uluslararası Tanıtımda Lobiciliğin Önemi. Pazarlama Dünyası Dergisi , vol.87 , 26-29.
GEÇİKLİ, F., (2001). Uluslararası Tanıtımda Lobiciliğin Önemi. Pazarlama Dünyası Dergisi , vol.87, 26-29.
GEÇİKLİ, Fatma. "Uluslararası Tanıtımda Lobiciliğin Önemi," Pazarlama Dünyası Dergisi , vol.87, 26-29, 2001
GEÇİKLİ, Fatma. "Uluslararası Tanıtımda Lobiciliğin Önemi." Pazarlama Dünyası Dergisi , vol.87, pp.26-29, 2001
GEÇİKLİ, F. (2001) . "Uluslararası Tanıtımda Lobiciliğin Önemi." Pazarlama Dünyası Dergisi , vol.87, pp.26-29.
@article{article, author={Fatma GEÇİKLİ}, title={Uluslararası Tanıtımda Lobiciliğin Önemi}, journal={Pazarlama Dünyası Dergisi}, year=2001, pages={26-29} }