R. Kaya Et Al. , "Öğrencilerin, Aileden Edindikleri Tarih Bilgisine Yönelik Düşünceleri(Amasya Örneği)," Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi , vol.9, no.2, pp.385-416, 2019
Kaya, R. Et Al. 2019. Öğrencilerin, Aileden Edindikleri Tarih Bilgisine Yönelik Düşünceleri(Amasya Örneği). Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi , vol.9, no.2 , 385-416.
Kaya, R., Günal, H., & Ekiz Günal, D., (2019). Öğrencilerin, Aileden Edindikleri Tarih Bilgisine Yönelik Düşünceleri(Amasya Örneği). Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi , vol.9, no.2, 385-416.
Kaya, Ramazan, Hasan Günal, And Derya Ekiz Günal. "Öğrencilerin, Aileden Edindikleri Tarih Bilgisine Yönelik Düşünceleri(Amasya Örneği)," Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi , vol.9, no.2, 385-416, 2019
Kaya, Ramazan Et Al. "Öğrencilerin, Aileden Edindikleri Tarih Bilgisine Yönelik Düşünceleri(Amasya Örneği)." Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi , vol.9, no.2, pp.385-416, 2019
Kaya, R. Günal, H. And Ekiz Günal, D. (2019) . "Öğrencilerin, Aileden Edindikleri Tarih Bilgisine Yönelik Düşünceleri(Amasya Örneği)." Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi , vol.9, no.2, pp.385-416.
@article{article, author={Ramazan KAYA Et Al. }, title={Öğrencilerin, Aileden Edindikleri Tarih Bilgisine Yönelik Düşünceleri(Amasya Örneği)}, journal={Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi}, year=2019, pages={385-416} }