Y. Topcu And H. Işık, "Gıda ürünleri piyasasında yeni pazarlama stratejileri: imalatçı markalara karşı özel markalar.," Tarım Ekonomisi Dergisi , vol.13, no.1, pp.7-17, 2007
Topcu, Y. And Işık, H. 2007. Gıda ürünleri piyasasında yeni pazarlama stratejileri: imalatçı markalara karşı özel markalar.. Tarım Ekonomisi Dergisi , vol.13, no.1 , 7-17.
Topcu, Y., & Işık, H., (2007). Gıda ürünleri piyasasında yeni pazarlama stratejileri: imalatçı markalara karşı özel markalar.. Tarım Ekonomisi Dergisi , vol.13, no.1, 7-17.
Topcu, Yavuz, And Hacı IŞIK. "Gıda ürünleri piyasasında yeni pazarlama stratejileri: imalatçı markalara karşı özel markalar.," Tarım Ekonomisi Dergisi , vol.13, no.1, 7-17, 2007
Topcu, Yavuz And Işık, Hacı. "Gıda ürünleri piyasasında yeni pazarlama stratejileri: imalatçı markalara karşı özel markalar.." Tarım Ekonomisi Dergisi , vol.13, no.1, pp.7-17, 2007
Topcu, Y. And Işık, H. (2007) . "Gıda ürünleri piyasasında yeni pazarlama stratejileri: imalatçı markalara karşı özel markalar.." Tarım Ekonomisi Dergisi , vol.13, no.1, pp.7-17.
@article{article, author={Yavuz TOPCU And author={Hacı IŞIK}, title={Gıda ürünleri piyasasında yeni pazarlama stratejileri: imalatçı markalara karşı özel markalar.}, journal={Tarım Ekonomisi Dergisi}, year=2007, pages={7-17} }