T. KORKUSUZ And M. ÖZDEMİR, "TURİSTİK ÜRÜN ÇEŞİTLENDİRMEDE SOSYAL MEDYANIN ETKİSİNE BİR ÖRNEK: DOĞU EKSPRESİ," ULUSLARARASIKÜLTÜR VE BİLİM KONGRESİ , Ankara, Turkey, pp.177, 2018
KORKUSUZ, T. And ÖZDEMİR, M. 2018. TURİSTİK ÜRÜN ÇEŞİTLENDİRMEDE SOSYAL MEDYANIN ETKİSİNE BİR ÖRNEK: DOĞU EKSPRESİ. ULUSLARARASIKÜLTÜR VE BİLİM KONGRESİ , (Ankara, Turkey), 177.
KORKUSUZ, T., & ÖZDEMİR, M., (2018). TURİSTİK ÜRÜN ÇEŞİTLENDİRMEDE SOSYAL MEDYANIN ETKİSİNE BİR ÖRNEK: DOĞU EKSPRESİ . ULUSLARARASIKÜLTÜR VE BİLİM KONGRESİ (pp.177). Ankara, Turkey
KORKUSUZ, TOLGA, And Mustafa ÖZDEMİR. "TURİSTİK ÜRÜN ÇEŞİTLENDİRMEDE SOSYAL MEDYANIN ETKİSİNE BİR ÖRNEK: DOĞU EKSPRESİ," ULUSLARARASIKÜLTÜR VE BİLİM KONGRESİ, Ankara, Turkey, 2018
KORKUSUZ, TOLGA And ÖZDEMİR, Mustafa. "TURİSTİK ÜRÜN ÇEŞİTLENDİRMEDE SOSYAL MEDYANIN ETKİSİNE BİR ÖRNEK: DOĞU EKSPRESİ." ULUSLARARASIKÜLTÜR VE BİLİM KONGRESİ , Ankara, Turkey, pp.177, 2018
KORKUSUZ, T. And ÖZDEMİR, M. (2018) . "TURİSTİK ÜRÜN ÇEŞİTLENDİRMEDE SOSYAL MEDYANIN ETKİSİNE BİR ÖRNEK: DOĞU EKSPRESİ." ULUSLARARASIKÜLTÜR VE BİLİM KONGRESİ , Ankara, Turkey, p.177.
@conferencepaper{conferencepaper, author={TOLGA KORKUSUZ And author={Mustafa ÖZDEMİR}, title={TURİSTİK ÜRÜN ÇEŞİTLENDİRMEDE SOSYAL MEDYANIN ETKİSİNE BİR ÖRNEK: DOĞU EKSPRESİ}, congress name={ULUSLARARASIKÜLTÜR VE BİLİM KONGRESİ}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2018}, pages={177} }