H. Has And M. Gerşil, "Müşterilerin İşletmeye Sadakati Açısından Anlamlı Bulduğu Müşteri Odaklılık Boyutları," 4th International Entrepreneurship and Social Sciences Congress , İstanbul, Turkey, pp.444-461, 2019
Has, H. And Gerşil, M. 2019. Müşterilerin İşletmeye Sadakati Açısından Anlamlı Bulduğu Müşteri Odaklılık Boyutları. 4th International Entrepreneurship and Social Sciences Congress , (İstanbul, Turkey), 444-461.
Has, H., & Gerşil, M., (2019). Müşterilerin İşletmeye Sadakati Açısından Anlamlı Bulduğu Müşteri Odaklılık Boyutları . 4th International Entrepreneurship and Social Sciences Congress (pp.444-461). İstanbul, Turkey
Has, Hakan, And Mustafa Gerşil. "Müşterilerin İşletmeye Sadakati Açısından Anlamlı Bulduğu Müşteri Odaklılık Boyutları," 4th International Entrepreneurship and Social Sciences Congress, İstanbul, Turkey, 2019
Has, Hakan And Gerşil, Mustafa. "Müşterilerin İşletmeye Sadakati Açısından Anlamlı Bulduğu Müşteri Odaklılık Boyutları." 4th International Entrepreneurship and Social Sciences Congress , İstanbul, Turkey, pp.444-461, 2019
Has, H. And Gerşil, M. (2019) . "Müşterilerin İşletmeye Sadakati Açısından Anlamlı Bulduğu Müşteri Odaklılık Boyutları." 4th International Entrepreneurship and Social Sciences Congress , İstanbul, Turkey, pp.444-461.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Hakan HAS And author={Mustafa Gerşil}, title={Müşterilerin İşletmeye Sadakati Açısından Anlamlı Bulduğu Müşteri Odaklılık Boyutları}, congress name={4th International Entrepreneurship and Social Sciences Congress}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2019}, pages={444-461} }