B. KÜÇÜK DEMİR And T. İŞLEYEN, "Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Matematik Başarılarına Etkisi," YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.16, no.1, 2019
KÜÇÜK DEMİR, B. And İŞLEYEN, T. 2019. Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Matematik Başarılarına Etkisi. YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.16, no.1 .
KÜÇÜK DEMİR, B., & İŞLEYEN, T., (2019). Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Matematik Başarılarına Etkisi. YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.16, no.1.
KÜÇÜK DEMİR, BETÜL, And Tevfik İŞLEYEN. "Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Matematik Başarılarına Etkisi," YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.16, no.1, 2019
KÜÇÜK DEMİR, BETÜL K. And İŞLEYEN, Tevfik. "Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Matematik Başarılarına Etkisi." YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.16, no.1, 2019
KÜÇÜK DEMİR, B. And İŞLEYEN, T. (2019) . "Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Matematik Başarılarına Etkisi." YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.16, no.1.
@article{article, author={BETÜL KÜÇÜK DEMİR And author={Tevfik İŞLEYEN}, title={Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Matematik Başarılarına Etkisi}, journal={YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2019}