A. Yılmaz, "Türkiye''de Popüler Müziğin Çokuluslu Şirketler Bağlamında Yeniden Biçimlenişi," In SERMAYENİN MEDYASI MEDYANIN SERMAYESİ , Ankara: Ütopya Yayınevi, 2009, pp.230-258.
Yılmaz, A. Türkiye''de Popüler Müziğin Çokuluslu Şirketler Bağlamında Yeniden Biçimlenişi. 2009. In SERMAYENİN MEDYASI MEDYANIN SERMAYESİ , Ütopya Yayınevi, Ankara, 230-258.
Yılmaz, A., (2009). Türkiye''de Popüler Müziğin Çokuluslu Şirketler Bağlamında Yeniden Biçimlenişi. SERMAYENİN MEDYASI MEDYANIN SERMAYESİ (pp.230-258), Ankara: Ütopya Yayınevi.
Yılmaz, Adem. "Türkiye''de Popüler Müziğin Çokuluslu Şirketler Bağlamında Yeniden Biçimlenişi." In SERMAYENİN MEDYASI MEDYANIN SERMAYESİ , 230-258. Ankara: Ütopya Yayınevi, 2009
Yılmaz, Adem. "Türkiye''de Popüler Müziğin Çokuluslu Şirketler Bağlamında Yeniden Biçimlenişi." SERMAYENİN MEDYASI MEDYANIN SERMAYESİ , Ütopya Yayınevi, 2009, pp.230-258.
Yılmaz, A. (2009) "Türkiye''de Popüler Müziğin Çokuluslu Şirketler Bağlamında Yeniden Biçimlenişi", SERMAYENİN MEDYASI MEDYANIN SERMAYESİ . Ankara: Ütopya Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={Adem YILMAZ}, chaptertitle={Türkiye''de Popüler Müziğin Çokuluslu Şirketler Bağlamında Yeniden Biçimlenişi}, booktitle={ SERMAYENİN MEDYASI MEDYANIN SERMAYESİ}, publisher={Ütopya Yayınevi}, city={Ankara},year={2009} }