N. Sönmez And L. Turan, "Görsel Materyaller İle Zenginleştirilmiş Metinlerin İşitme Engelli Öğrencilerin Okuma-AnlamaBecerileri Üzerindeki Etkisi," Kastamonu Eğitim Dergisi , no.4, pp.747-771, 2022
Sönmez, N. And Turan, L. 2022. Görsel Materyaller İle Zenginleştirilmiş Metinlerin İşitme Engelli Öğrencilerin Okuma-AnlamaBecerileri Üzerindeki Etkisi. Kastamonu Eğitim Dergisi , no.4 , 747-771.
Sönmez, N., & Turan, L., (2022). Görsel Materyaller İle Zenginleştirilmiş Metinlerin İşitme Engelli Öğrencilerin Okuma-AnlamaBecerileri Üzerindeki Etkisi. Kastamonu Eğitim Dergisi , no.4, 747-771.
Sönmez, Nursel, And Lokman TURAN. "Görsel Materyaller İle Zenginleştirilmiş Metinlerin İşitme Engelli Öğrencilerin Okuma-AnlamaBecerileri Üzerindeki Etkisi," Kastamonu Eğitim Dergisi , no.4, 747-771, 2022
Sönmez, Nursel And Turan, Lokman. "Görsel Materyaller İle Zenginleştirilmiş Metinlerin İşitme Engelli Öğrencilerin Okuma-AnlamaBecerileri Üzerindeki Etkisi." Kastamonu Eğitim Dergisi , no.4, pp.747-771, 2022
Sönmez, N. And Turan, L. (2022) . "Görsel Materyaller İle Zenginleştirilmiş Metinlerin İşitme Engelli Öğrencilerin Okuma-AnlamaBecerileri Üzerindeki Etkisi." Kastamonu Eğitim Dergisi , no.4, pp.747-771.
@article{article, author={Nursel Sönmez And author={Lokman TURAN}, title={Görsel Materyaller İle Zenginleştirilmiş Metinlerin İşitme Engelli Öğrencilerin Okuma-AnlamaBecerileri Üzerindeki Etkisi}, journal={Kastamonu Eğitim Dergisi}, year=2022, pages={747-771} }