D. GÜZEL And M. MUTLU, "GSM Operatör Kullanımının Müşteri Memnuniyet Endeksi ile Analiz Edilmesi: Üniversite Öğrencilerine Yönelik Uygulama," Current Perspectives in Social Sciences , vol.26, no.2, pp.229-236, 2022
GÜZEL, D. And MUTLU, M. 2022. GSM Operatör Kullanımının Müşteri Memnuniyet Endeksi ile Analiz Edilmesi: Üniversite Öğrencilerine Yönelik Uygulama. Current Perspectives in Social Sciences , vol.26, no.2 , 229-236.
GÜZEL, D., & MUTLU, M., (2022). GSM Operatör Kullanımının Müşteri Memnuniyet Endeksi ile Analiz Edilmesi: Üniversite Öğrencilerine Yönelik Uygulama. Current Perspectives in Social Sciences , vol.26, no.2, 229-236.
GÜZEL, Dilşad, And MUHAMMET MUTLU. "GSM Operatör Kullanımının Müşteri Memnuniyet Endeksi ile Analiz Edilmesi: Üniversite Öğrencilerine Yönelik Uygulama," Current Perspectives in Social Sciences , vol.26, no.2, 229-236, 2022
GÜZEL, Dilşad And MUTLU, MUHAMMET. "GSM Operatör Kullanımının Müşteri Memnuniyet Endeksi ile Analiz Edilmesi: Üniversite Öğrencilerine Yönelik Uygulama." Current Perspectives in Social Sciences , vol.26, no.2, pp.229-236, 2022
GÜZEL, D. And MUTLU, M. (2022) . "GSM Operatör Kullanımının Müşteri Memnuniyet Endeksi ile Analiz Edilmesi: Üniversite Öğrencilerine Yönelik Uygulama." Current Perspectives in Social Sciences , vol.26, no.2, pp.229-236.
@article{article, author={Dilşad GÜZEL And author={MUHAMMET MUTLU}, title={GSM Operatör Kullanımının Müşteri Memnuniyet Endeksi ile Analiz Edilmesi: Üniversite Öğrencilerine Yönelik Uygulama}, journal={Current Perspectives in Social Sciences}, year=2022, pages={229-236} }