A. ERCİŞ And T. YILDIZ, "SOSYAL MEDYANIN MARKAYA YÖNELİK TUTUM VE SATIN ALMA NİYETİNE ETKİLERİ," Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.31, no.2, pp.243-256, 2017
ERCİŞ, A. And YILDIZ, T. 2017. SOSYAL MEDYANIN MARKAYA YÖNELİK TUTUM VE SATIN ALMA NİYETİNE ETKİLERİ. Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.31, no.2 , 243-256.
ERCİŞ, A., & YILDIZ, T., (2017). SOSYAL MEDYANIN MARKAYA YÖNELİK TUTUM VE SATIN ALMA NİYETİNE ETKİLERİ. Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.31, no.2, 243-256.
ERCİŞ, Aysel, And Tuğba YILDIZ. "SOSYAL MEDYANIN MARKAYA YÖNELİK TUTUM VE SATIN ALMA NİYETİNE ETKİLERİ," Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.31, no.2, 243-256, 2017
ERCİŞ, Aysel And YILDIZ, Tuğba. "SOSYAL MEDYANIN MARKAYA YÖNELİK TUTUM VE SATIN ALMA NİYETİNE ETKİLERİ." Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.31, no.2, pp.243-256, 2017
ERCİŞ, A. And YILDIZ, T. (2017) . "SOSYAL MEDYANIN MARKAYA YÖNELİK TUTUM VE SATIN ALMA NİYETİNE ETKİLERİ." Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.31, no.2, pp.243-256.
@article{article, author={Aysel ERCİŞ And author={Tuğba YILDIZ}, title={SOSYAL MEDYANIN MARKAYA YÖNELİK TUTUM VE SATIN ALMA NİYETİNE ETKİLERİ}, journal={Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi}, year=2017, pages={243-256} }