K. Gündoğdu Et Al. , "Eğitim psikolojisi dersinde ayrılıp birleşme (jigsaw) tekniğinin kullanımının öğrenci başarısına etkisi," 18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , İzmir, Turkey, pp.1, 2009
Gündoğdu, K. Et Al. 2009. Eğitim psikolojisi dersinde ayrılıp birleşme (jigsaw) tekniğinin kullanımının öğrenci başarısına etkisi. 18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , (İzmir, Turkey), 1.
Gündoğdu, K., OZAN, C., & TAŞGIN, A., (2009). Eğitim psikolojisi dersinde ayrılıp birleşme (jigsaw) tekniğinin kullanımının öğrenci başarısına etkisi . 18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi (pp.1). İzmir, Turkey
Gündoğdu, Kerim, Ceyhun OZAN, And Adnan TAŞGIN. "Eğitim psikolojisi dersinde ayrılıp birleşme (jigsaw) tekniğinin kullanımının öğrenci başarısına etkisi," 18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İzmir, Turkey, 2009
Gündoğdu, Kerim Et Al. "Eğitim psikolojisi dersinde ayrılıp birleşme (jigsaw) tekniğinin kullanımının öğrenci başarısına etkisi." 18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , İzmir, Turkey, pp.1, 2009
Gündoğdu, K. OZAN, C. And TAŞGIN, A. (2009) . "Eğitim psikolojisi dersinde ayrılıp birleşme (jigsaw) tekniğinin kullanımının öğrenci başarısına etkisi." 18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , İzmir, Turkey, p.1.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Kerim Gündoğdu Et Al. }, title={Eğitim psikolojisi dersinde ayrılıp birleşme (jigsaw) tekniğinin kullanımının öğrenci başarısına etkisi}, congress name={18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi}, city={İzmir}, country={Turkey}, year={2009}, pages={1} }