A. ERCİŞ And E. HARORLI, "KURUMSAL MARKA İMAJININ KURUMSAL BAĞLILIĞA ETKİSİ UYGULAMALI BİR ARAŞTIRMA," Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.30, no.3, pp.553-566, 2016
ERCİŞ, A. And HARORLI, E. 2016. KURUMSAL MARKA İMAJININ KURUMSAL BAĞLILIĞA ETKİSİ UYGULAMALI BİR ARAŞTIRMA. Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.30, no.3 , 553-566.
ERCİŞ, A., & HARORLI, E., (2016). KURUMSAL MARKA İMAJININ KURUMSAL BAĞLILIĞA ETKİSİ UYGULAMALI BİR ARAŞTIRMA. Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.30, no.3, 553-566.
ERCİŞ, Aysel, And EMRE HARORLI. "KURUMSAL MARKA İMAJININ KURUMSAL BAĞLILIĞA ETKİSİ UYGULAMALI BİR ARAŞTIRMA," Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.30, no.3, 553-566, 2016
ERCİŞ, Aysel And HARORLI, EMRE. "KURUMSAL MARKA İMAJININ KURUMSAL BAĞLILIĞA ETKİSİ UYGULAMALI BİR ARAŞTIRMA." Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.30, no.3, pp.553-566, 2016
ERCİŞ, A. And HARORLI, E. (2016) . "KURUMSAL MARKA İMAJININ KURUMSAL BAĞLILIĞA ETKİSİ UYGULAMALI BİR ARAŞTIRMA." Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.30, no.3, pp.553-566.
@article{article, author={Aysel ERCİŞ And author={EMRE HARORLI}, title={KURUMSAL MARKA İMAJININ KURUMSAL BAĞLILIĞA ETKİSİ UYGULAMALI BİR ARAŞTIRMA}, journal={Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi}, year=2016, pages={553-566} }