A. ERCİŞ Et Al. , "Tüketicilerin Tercih Ettiği Süpermarkete Yönelik Algıları Tatmin Duyguları Ve Bağlılıkları Arasındaki Farklılıkların Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma," Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.17, no.2, pp.97-114, 2008
ERCİŞ, A. Et Al. 2008. Tüketicilerin Tercih Ettiği Süpermarkete Yönelik Algıları Tatmin Duyguları Ve Bağlılıkları Arasındaki Farklılıkların Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.17, no.2 , 97-114.
ERCİŞ, A., Ünal, S., & Yılmaz, M., (2008). Tüketicilerin Tercih Ettiği Süpermarkete Yönelik Algıları Tatmin Duyguları Ve Bağlılıkları Arasındaki Farklılıkların Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.17, no.2, 97-114.
ERCİŞ, Aysel, Sevtap ÜNAL, And M.K. Yılmaz. "Tüketicilerin Tercih Ettiği Süpermarkete Yönelik Algıları Tatmin Duyguları Ve Bağlılıkları Arasındaki Farklılıkların Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma," Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.17, no.2, 97-114, 2008
ERCİŞ, Aysel Et Al. "Tüketicilerin Tercih Ettiği Süpermarkete Yönelik Algıları Tatmin Duyguları Ve Bağlılıkları Arasındaki Farklılıkların Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma." Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.17, no.2, pp.97-114, 2008
ERCİŞ, A. Ünal, S. And Yılmaz, M. (2008) . "Tüketicilerin Tercih Ettiği Süpermarkete Yönelik Algıları Tatmin Duyguları Ve Bağlılıkları Arasındaki Farklılıkların Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma." Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.17, no.2, pp.97-114.
@article{article, author={Aysel ERCİŞ Et Al. }, title={Tüketicilerin Tercih Ettiği Süpermarkete Yönelik Algıları Tatmin Duyguları Ve Bağlılıkları Arasındaki Farklılıkların Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma}, journal={Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2008, pages={97-114} }