M. S. ERCİŞ, "Hizmet Kalitesini Ve Tüketici Tatminini Artırmada Empatik İletişimin Rolü Ve Önemi," İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , pp.435-447, 2002
ERCİŞ, M. S. 2002. Hizmet Kalitesini Ve Tüketici Tatminini Artırmada Empatik İletişimin Rolü Ve Önemi. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , 435-447.
ERCİŞ, M. S., (2002). Hizmet Kalitesini Ve Tüketici Tatminini Artırmada Empatik İletişimin Rolü Ve Önemi. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , 435-447.
ERCİŞ, Mehmet. "Hizmet Kalitesini Ve Tüketici Tatminini Artırmada Empatik İletişimin Rolü Ve Önemi," İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , 435-447, 2002
ERCİŞ, Mehmet S. . "Hizmet Kalitesini Ve Tüketici Tatminini Artırmada Empatik İletişimin Rolü Ve Önemi." İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , pp.435-447, 2002
ERCİŞ, M. S. (2002) . "Hizmet Kalitesini Ve Tüketici Tatminini Artırmada Empatik İletişimin Rolü Ve Önemi." İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , pp.435-447.
@article{article, author={Mehmet Serdar ERCİŞ}, title={Hizmet Kalitesini Ve Tüketici Tatminini Artırmada Empatik İletişimin Rolü Ve Önemi}, journal={İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi}, year=2002, pages={435-447} }