G. AKSOY And K. DOYMUŞ, "İşbirlikli Okuma Yazma Uygulama ve Birlikte Öğrenme Yönteminin Öğrencilerinin Deney Becerilerini Kazanma Düzeyine Etkisi," Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.2, pp.61-69, 2012
AKSOY, G. And DOYMUŞ, K. 2012. İşbirlikli Okuma Yazma Uygulama ve Birlikte Öğrenme Yönteminin Öğrencilerinin Deney Becerilerini Kazanma Düzeyine Etkisi. Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.2 , 61-69.
AKSOY, G., & DOYMUŞ, K., (2012). İşbirlikli Okuma Yazma Uygulama ve Birlikte Öğrenme Yönteminin Öğrencilerinin Deney Becerilerini Kazanma Düzeyine Etkisi. Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.2, 61-69.
AKSOY, Gökhan, And Kemal DOYMUŞ. "İşbirlikli Okuma Yazma Uygulama ve Birlikte Öğrenme Yönteminin Öğrencilerinin Deney Becerilerini Kazanma Düzeyine Etkisi," Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.2, 61-69, 2012
AKSOY, Gökhan And DOYMUŞ, Kemal. "İşbirlikli Okuma Yazma Uygulama ve Birlikte Öğrenme Yönteminin Öğrencilerinin Deney Becerilerini Kazanma Düzeyine Etkisi." Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.2, pp.61-69, 2012
AKSOY, G. And DOYMUŞ, K. (2012) . "İşbirlikli Okuma Yazma Uygulama ve Birlikte Öğrenme Yönteminin Öğrencilerinin Deney Becerilerini Kazanma Düzeyine Etkisi." Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.2, pp.61-69.
@article{article, author={Gökhan AKSOY And author={Kemal DOYMUŞ}, title={İşbirlikli Okuma Yazma Uygulama ve Birlikte Öğrenme Yönteminin Öğrencilerinin Deney Becerilerini Kazanma Düzeyine Etkisi}, journal={Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2012, pages={61-69} }