D. ÖCAL And E. E. MAVİ, "COVİD-19 PANDEMİ DÖNEMİNDE MARKALARIN DİJİTAL OLANDA YANSIMA STRATEJİLERİNE GÖZ GEZDİRME ÇABASI," In COVID 19 SÜRECİNDE İLETİŞİM VE MEDYA ÇALIŞMALARI , Ankara: İKSAD Publishing House, 2021, pp.19-70.
ÖCAL, D. And MAVİ, E. E. COVİD-19 PANDEMİ DÖNEMİNDE MARKALARIN DİJİTAL OLANDA YANSIMA STRATEJİLERİNE GÖZ GEZDİRME ÇABASI. 2021. In COVID 19 SÜRECİNDE İLETİŞİM VE MEDYA ÇALIŞMALARI , İKSAD Publishing House, Ankara, 19-70.
ÖCAL, D., & MAVİ, E. E., (2021). COVİD-19 PANDEMİ DÖNEMİNDE MARKALARIN DİJİTAL OLANDA YANSIMA STRATEJİLERİNE GÖZ GEZDİRME ÇABASI. COVID 19 SÜRECİNDE İLETİŞİM VE MEDYA ÇALIŞMALARI (pp.19-70), Ankara: İKSAD Publishing House.
ÖCAL, Derya, And Esra Ebru MAVİ. "COVİD-19 PANDEMİ DÖNEMİNDE MARKALARIN DİJİTAL OLANDA YANSIMA STRATEJİLERİNE GÖZ GEZDİRME ÇABASI." In COVID 19 SÜRECİNDE İLETİŞİM VE MEDYA ÇALIŞMALARI , 19-70. Ankara: İKSAD Publishing House, 2021
ÖCAL, Derya And MAVİ, Esra E. . "COVİD-19 PANDEMİ DÖNEMİNDE MARKALARIN DİJİTAL OLANDA YANSIMA STRATEJİLERİNE GÖZ GEZDİRME ÇABASI." COVID 19 SÜRECİNDE İLETİŞİM VE MEDYA ÇALIŞMALARI , İKSAD Publishing House, 2021, pp.19-70.
ÖCAL, D. And MAVİ, E. E. (2021) "COVİD-19 PANDEMİ DÖNEMİNDE MARKALARIN DİJİTAL OLANDA YANSIMA STRATEJİLERİNE GÖZ GEZDİRME ÇABASI", COVID 19 SÜRECİNDE İLETİŞİM VE MEDYA ÇALIŞMALARI . Ankara: İKSAD Publishing House.
@bookchapter{bookchapter, author ={Derya ÖCAL And author ={Esra Ebru MAVİ}, chaptertitle={COVİD-19 PANDEMİ DÖNEMİNDE MARKALARIN DİJİTAL OLANDA YANSIMA STRATEJİLERİNE GÖZ GEZDİRME ÇABASI}, booktitle={ COVID 19 SÜRECİNDE İLETİŞİM VE MEDYA ÇALIŞMALARI}, publisher={İKSAD Publishing House}, city={Ankara},year={2021} }