K. DOYMUŞ And Ü. ŞİMŞEK, "Kimyasal Bağların Öğretilmesinde Jigsaw Tekniğin Etkisi ve Bu Teknik Hakkında Öğrenci Görüşleri," Milli Eğitim Dergisi , vol.173, pp.231-244, 2007
DOYMUŞ, K. And ŞİMŞEK, Ü. 2007. Kimyasal Bağların Öğretilmesinde Jigsaw Tekniğin Etkisi ve Bu Teknik Hakkında Öğrenci Görüşleri. Milli Eğitim Dergisi , vol.173 , 231-244.
DOYMUŞ, K., & ŞİMŞEK, Ü., (2007). Kimyasal Bağların Öğretilmesinde Jigsaw Tekniğin Etkisi ve Bu Teknik Hakkında Öğrenci Görüşleri. Milli Eğitim Dergisi , vol.173, 231-244.
DOYMUŞ, Kemal, And Ümit ŞİMŞEK. "Kimyasal Bağların Öğretilmesinde Jigsaw Tekniğin Etkisi ve Bu Teknik Hakkında Öğrenci Görüşleri," Milli Eğitim Dergisi , vol.173, 231-244, 2007
DOYMUŞ, Kemal And ŞİMŞEK, Ümit. "Kimyasal Bağların Öğretilmesinde Jigsaw Tekniğin Etkisi ve Bu Teknik Hakkında Öğrenci Görüşleri." Milli Eğitim Dergisi , vol.173, pp.231-244, 2007
DOYMUŞ, K. And ŞİMŞEK, Ü. (2007) . "Kimyasal Bağların Öğretilmesinde Jigsaw Tekniğin Etkisi ve Bu Teknik Hakkında Öğrenci Görüşleri." Milli Eğitim Dergisi , vol.173, pp.231-244.
@article{article, author={Kemal DOYMUŞ And author={Ümit ŞİMŞEK}, title={Kimyasal Bağların Öğretilmesinde Jigsaw Tekniğin Etkisi ve Bu Teknik Hakkında Öğrenci Görüşleri}, journal={Milli Eğitim Dergisi}, year=2007, pages={231-244} }