A. B. Golezani And A. Gülcü, "Dinamik matematik öğrenme nesnelerinin Türkiye ve İran 10. sınıföğrencilerinin akademik başarılarına, derse katılımlarına ve tutumlarına etkisi.," . Turkish Studies - Applied Sciences , vol.15, no.4, pp.491-510, 2021
Golezani, A. B. And Gülcü, A. 2021. Dinamik matematik öğrenme nesnelerinin Türkiye ve İran 10. sınıföğrencilerinin akademik başarılarına, derse katılımlarına ve tutumlarına etkisi.. . Turkish Studies - Applied Sciences , vol.15, no.4 , 491-510.
Golezani, A. B., & Gülcü, A., (2021). Dinamik matematik öğrenme nesnelerinin Türkiye ve İran 10. sınıföğrencilerinin akademik başarılarına, derse katılımlarına ve tutumlarına etkisi.. . Turkish Studies - Applied Sciences , vol.15, no.4, 491-510.
Golezani, Ali, And Aslan GÜLCÜ. "Dinamik matematik öğrenme nesnelerinin Türkiye ve İran 10. sınıföğrencilerinin akademik başarılarına, derse katılımlarına ve tutumlarına etkisi.," . Turkish Studies - Applied Sciences , vol.15, no.4, 491-510, 2021
Golezani, Ali B. And Gülcü, Aslan. "Dinamik matematik öğrenme nesnelerinin Türkiye ve İran 10. sınıföğrencilerinin akademik başarılarına, derse katılımlarına ve tutumlarına etkisi.." . Turkish Studies - Applied Sciences , vol.15, no.4, pp.491-510, 2021
Golezani, A. B. And Gülcü, A. (2021) . "Dinamik matematik öğrenme nesnelerinin Türkiye ve İran 10. sınıföğrencilerinin akademik başarılarına, derse katılımlarına ve tutumlarına etkisi.." . Turkish Studies - Applied Sciences , vol.15, no.4, pp.491-510.
@article{article, author={Ali Babapour Golezani And author={Aslan GÜLCÜ}, title={Dinamik matematik öğrenme nesnelerinin Türkiye ve İran 10. sınıföğrencilerinin akademik başarılarına, derse katılımlarına ve tutumlarına etkisi.}, journal={. Turkish Studies - Applied Sciences}, year=2021, pages={491-510} }