S. ERDEM, "Pazarlama ve Reklamcılık Stratejilerinde Yapay Zekanın Rolü ve Geleceğine İlişkin Önermeler," In DİJİTAL EVRENDE REKLAM , Konya: Literatürk Academia, 2023, pp.55-72.
ERDEM, S. Pazarlama ve Reklamcılık Stratejilerinde Yapay Zekanın Rolü ve Geleceğine İlişkin Önermeler. 2023. In DİJİTAL EVRENDE REKLAM , Literatürk Academia, Konya, 55-72.
ERDEM, S., (2023). Pazarlama ve Reklamcılık Stratejilerinde Yapay Zekanın Rolü ve Geleceğine İlişkin Önermeler. DİJİTAL EVRENDE REKLAM (pp.55-72), Konya: Literatürk Academia.
ERDEM, Serhat. "Pazarlama ve Reklamcılık Stratejilerinde Yapay Zekanın Rolü ve Geleceğine İlişkin Önermeler." In DİJİTAL EVRENDE REKLAM , 55-72. Konya: Literatürk Academia, 2023
ERDEM, Serhat. "Pazarlama ve Reklamcılık Stratejilerinde Yapay Zekanın Rolü ve Geleceğine İlişkin Önermeler." DİJİTAL EVRENDE REKLAM , Literatürk Academia, 2023, pp.55-72.
ERDEM, S. (2023) "Pazarlama ve Reklamcılık Stratejilerinde Yapay Zekanın Rolü ve Geleceğine İlişkin Önermeler", DİJİTAL EVRENDE REKLAM . Konya: Literatürk Academia.
@bookchapter{bookchapter, author ={Serhat ERDEM}, chaptertitle={Pazarlama ve Reklamcılık Stratejilerinde Yapay Zekanın Rolü ve Geleceğine İlişkin Önermeler}, booktitle={ DİJİTAL EVRENDE REKLAM}, publisher={Literatürk Academia}, city={Konya},year={2023} }