S. ERDEM, "Sanal Gerçekliğin Reklam Stratejilerinde Kullanılmasına Yönelik Bir Değerlendirme," Güzel Sanatlar Enstitüsü Dergisi , vol.27, no.46, pp.241-248, 2021
ERDEM, S. 2021. Sanal Gerçekliğin Reklam Stratejilerinde Kullanılmasına Yönelik Bir Değerlendirme. Güzel Sanatlar Enstitüsü Dergisi , vol.27, no.46 , 241-248.
ERDEM, S., (2021). Sanal Gerçekliğin Reklam Stratejilerinde Kullanılmasına Yönelik Bir Değerlendirme. Güzel Sanatlar Enstitüsü Dergisi , vol.27, no.46, 241-248.
ERDEM, Serhat. "Sanal Gerçekliğin Reklam Stratejilerinde Kullanılmasına Yönelik Bir Değerlendirme," Güzel Sanatlar Enstitüsü Dergisi , vol.27, no.46, 241-248, 2021
ERDEM, Serhat. "Sanal Gerçekliğin Reklam Stratejilerinde Kullanılmasına Yönelik Bir Değerlendirme." Güzel Sanatlar Enstitüsü Dergisi , vol.27, no.46, pp.241-248, 2021
ERDEM, S. (2021) . "Sanal Gerçekliğin Reklam Stratejilerinde Kullanılmasına Yönelik Bir Değerlendirme." Güzel Sanatlar Enstitüsü Dergisi , vol.27, no.46, pp.241-248.
@article{article, author={Serhat ERDEM}, title={Sanal Gerçekliğin Reklam Stratejilerinde Kullanılmasına Yönelik Bir Değerlendirme}, journal={Güzel Sanatlar Enstitüsü Dergisi}, year=2021, pages={241-248} }