A. ERCİŞ Et Al. , "ÇOK KRİTERLİ KARAR VERME YÖNTEMLERİ İLE OTEL İŞLETMELERİNDE REKABETÇİ PAZARLAMA STRATEJİSİ SEÇİMi," 19. Ulusal Pazarlama Kongresi , vol.1, Gaziantep, Turkey, pp.1, 2014
ERCİŞ, A. Et Al. 2014. ÇOK KRİTERLİ KARAR VERME YÖNTEMLERİ İLE OTEL İŞLETMELERİNDE REKABETÇİ PAZARLAMA STRATEJİSİ SEÇİMi. 19. Ulusal Pazarlama Kongresi , (Gaziantep, Turkey), 1.
ERCİŞ, A., Yılmaz, M., & Başar, E., (2014). ÇOK KRİTERLİ KARAR VERME YÖNTEMLERİ İLE OTEL İŞLETMELERİNDE REKABETÇİ PAZARLAMA STRATEJİSİ SEÇİMi . 19. Ulusal Pazarlama Kongresi (pp.1). Gaziantep, Turkey
ERCİŞ, Aysel, M.K. Yılmaz, And Enes Başar. "ÇOK KRİTERLİ KARAR VERME YÖNTEMLERİ İLE OTEL İŞLETMELERİNDE REKABETÇİ PAZARLAMA STRATEJİSİ SEÇİMi," 19. Ulusal Pazarlama Kongresi, Gaziantep, Turkey, 2014
ERCİŞ, Aysel Et Al. "ÇOK KRİTERLİ KARAR VERME YÖNTEMLERİ İLE OTEL İŞLETMELERİNDE REKABETÇİ PAZARLAMA STRATEJİSİ SEÇİMi." 19. Ulusal Pazarlama Kongresi , Gaziantep, Turkey, pp.1, 2014
ERCİŞ, A. Yılmaz, M. And Başar, E. (2014) . "ÇOK KRİTERLİ KARAR VERME YÖNTEMLERİ İLE OTEL İŞLETMELERİNDE REKABETÇİ PAZARLAMA STRATEJİSİ SEÇİMi." 19. Ulusal Pazarlama Kongresi , Gaziantep, Turkey, p.1.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Aysel ERCİŞ Et Al. }, title={ÇOK KRİTERLİ KARAR VERME YÖNTEMLERİ İLE OTEL İŞLETMELERİNDE REKABETÇİ PAZARLAMA STRATEJİSİ SEÇİMi}, congress name={19. Ulusal Pazarlama Kongresi}, city={Gaziantep}, country={Turkey}, year={2014}, pages={1} }