İ. DAŞDEMİR And K. DOYMUŞ, "Fen ve teknoloji dersinde animasyon kullanımın öğrencilerin akademik başarılarına, öğrenilen bilgilerin kalıcılığına ve bilimsel süreç becelerine etkisi," Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi , vol.2, pp.33-42, 2012
DAŞDEMİR, İ. And DOYMUŞ, K. 2012. Fen ve teknoloji dersinde animasyon kullanımın öğrencilerin akademik başarılarına, öğrenilen bilgilerin kalıcılığına ve bilimsel süreç becelerine etkisi. Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi , vol.2 , 33-42.
DAŞDEMİR, İ., & DOYMUŞ, K., (2012). Fen ve teknoloji dersinde animasyon kullanımın öğrencilerin akademik başarılarına, öğrenilen bilgilerin kalıcılığına ve bilimsel süreç becelerine etkisi. Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi , vol.2, 33-42.
DAŞDEMİR, İKRAMETTİN, And Kemal DOYMUŞ. "Fen ve teknoloji dersinde animasyon kullanımın öğrencilerin akademik başarılarına, öğrenilen bilgilerin kalıcılığına ve bilimsel süreç becelerine etkisi," Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi , vol.2, 33-42, 2012
DAŞDEMİR, İKRAMETTİN And DOYMUŞ, Kemal. "Fen ve teknoloji dersinde animasyon kullanımın öğrencilerin akademik başarılarına, öğrenilen bilgilerin kalıcılığına ve bilimsel süreç becelerine etkisi." Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi , vol.2, pp.33-42, 2012
DAŞDEMİR, İ. And DOYMUŞ, K. (2012) . "Fen ve teknoloji dersinde animasyon kullanımın öğrencilerin akademik başarılarına, öğrenilen bilgilerin kalıcılığına ve bilimsel süreç becelerine etkisi." Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi , vol.2, pp.33-42.
@article{article, author={İKRAMETTİN DAŞDEMİR And author={Kemal DOYMUŞ}, title={Fen ve teknoloji dersinde animasyon kullanımın öğrencilerin akademik başarılarına, öğrenilen bilgilerin kalıcılığına ve bilimsel süreç becelerine etkisi}, journal={Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi}, year=2012, pages={33-42} }