A. ERCİŞ Et Al. , "MARKA KİŞİLİĞİNİN MARKA SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNDE ÜRÜN İLGİLENİMİNİN DÜZENLEYİCİ (MODERATÖR) ROLÜ," Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , pp.45-58, 2017
ERCİŞ, A. Et Al. 2017. MARKA KİŞİLİĞİNİN MARKA SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNDE ÜRÜN İLGİLENİMİNİN DÜZENLEYİCİ (MODERATÖR) ROLÜ. Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , 45-58.
ERCİŞ, A., ENGİN, Y., & TÜRK, B., (2017). MARKA KİŞİLİĞİNİN MARKA SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNDE ÜRÜN İLGİLENİMİNİN DÜZENLEYİCİ (MODERATÖR) ROLÜ. Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , 45-58.
ERCİŞ, Aysel, YAVUZ ENGİN, And Bahar TÜRK. "MARKA KİŞİLİĞİNİN MARKA SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNDE ÜRÜN İLGİLENİMİNİN DÜZENLEYİCİ (MODERATÖR) ROLÜ," Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , 45-58, 2017
ERCİŞ, Aysel Et Al. "MARKA KİŞİLİĞİNİN MARKA SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNDE ÜRÜN İLGİLENİMİNİN DÜZENLEYİCİ (MODERATÖR) ROLÜ." Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , pp.45-58, 2017
ERCİŞ, A. ENGİN, Y. And TÜRK, B. (2017) . "MARKA KİŞİLİĞİNİN MARKA SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNDE ÜRÜN İLGİLENİMİNİN DÜZENLEYİCİ (MODERATÖR) ROLÜ." Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , pp.45-58.
@article{article, author={Aysel ERCİŞ Et Al. }, title={MARKA KİŞİLİĞİNİN MARKA SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNDE ÜRÜN İLGİLENİMİNİN DÜZENLEYİCİ (MODERATÖR) ROLÜ}, journal={Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi}, year=2017, pages={45-58} }