E. YILDIZ, "Farklı öğrenme amaçlı yazma uygulamalarının fen bilgisi öğretmen adaylarının fen öğrenme ve öğretim yaklaşımlarına yönelik bilgi düzeylerine etkisinin incelenmesi," In Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış-IV , Ankara: Akademisyen Kitabevi, 2022, pp.215-233.
YILDIZ, E. Farklı öğrenme amaçlı yazma uygulamalarının fen bilgisi öğretmen adaylarının fen öğrenme ve öğretim yaklaşımlarına yönelik bilgi düzeylerine etkisinin incelenmesi. 2022. In Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış-IV , Akademisyen Kitabevi, Ankara, 215-233.
YILDIZ, E., (2022). Farklı öğrenme amaçlı yazma uygulamalarının fen bilgisi öğretmen adaylarının fen öğrenme ve öğretim yaklaşımlarına yönelik bilgi düzeylerine etkisinin incelenmesi. Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış-IV (pp.215-233), Ankara: Akademisyen Kitabevi.
YILDIZ, Emre. "Farklı öğrenme amaçlı yazma uygulamalarının fen bilgisi öğretmen adaylarının fen öğrenme ve öğretim yaklaşımlarına yönelik bilgi düzeylerine etkisinin incelenmesi." In Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış-IV , 215-233. Ankara: Akademisyen Kitabevi, 2022
YILDIZ, Emre. "Farklı öğrenme amaçlı yazma uygulamalarının fen bilgisi öğretmen adaylarının fen öğrenme ve öğretim yaklaşımlarına yönelik bilgi düzeylerine etkisinin incelenmesi." Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış-IV , Akademisyen Kitabevi, 2022, pp.215-233.
YILDIZ, E. (2022) "Farklı öğrenme amaçlı yazma uygulamalarının fen bilgisi öğretmen adaylarının fen öğrenme ve öğretim yaklaşımlarına yönelik bilgi düzeylerine etkisinin incelenmesi", Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış-IV . Ankara: Akademisyen Kitabevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={Emre YILDIZ}, chaptertitle={Farklı öğrenme amaçlı yazma uygulamalarının fen bilgisi öğretmen adaylarının fen öğrenme ve öğretim yaklaşımlarına yönelik bilgi düzeylerine etkisinin incelenmesi}, booktitle={ Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış-IV}, publisher={Akademisyen Kitabevi}, city={Ankara},year={2022} }