G. AKSOY Et Al. , "İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Genel Kimya Laboratuar Dersinin Akademik Başarısına Etkisi ve Öğrencilerin Bu Yöntem Hakkındaki Görüşleri," Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, . , vol.17, pp.212-227, 2008
AKSOY, G. Et Al. 2008. İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Genel Kimya Laboratuar Dersinin Akademik Başarısına Etkisi ve Öğrencilerin Bu Yöntem Hakkındaki Görüşleri. Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, . , vol.17 , 212-227.
AKSOY, G., DOYMUŞ, K., ŞİMŞEK, Ü., & KOÇ, Y., (2008). İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Genel Kimya Laboratuar Dersinin Akademik Başarısına Etkisi ve Öğrencilerin Bu Yöntem Hakkındaki Görüşleri. Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, . , vol.17, 212-227.
AKSOY, GÖKHAN Et Al. "İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Genel Kimya Laboratuar Dersinin Akademik Başarısına Etkisi ve Öğrencilerin Bu Yöntem Hakkındaki Görüşleri," Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, . , vol.17, 212-227, 2008
AKSOY, GÖKHAN Et Al. "İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Genel Kimya Laboratuar Dersinin Akademik Başarısına Etkisi ve Öğrencilerin Bu Yöntem Hakkındaki Görüşleri." Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, . , vol.17, pp.212-227, 2008
AKSOY, G. Et Al. (2008) . "İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Genel Kimya Laboratuar Dersinin Akademik Başarısına Etkisi ve Öğrencilerin Bu Yöntem Hakkındaki Görüşleri." Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, . , vol.17, pp.212-227.
@article{article, author={GÖKHAN AKSOY Et Al. }, title={İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Genel Kimya Laboratuar Dersinin Akademik Başarısına Etkisi ve Öğrencilerin Bu Yöntem Hakkındaki Görüşleri}, journal={Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, .}, year=2008, pages={212-227} }