F. VEYİS, "TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI ÖĞRETİMİNDE ÇOKLU ORTAM UYGULAMALARININ ETKİLERİ: MİLLÎ EDEBİYAT DÖNEMİ ÖRNEĞİ," Atatürk Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Enstitüsü Dergisi , pp.289-304, 2018
VEYİS, F. 2018. TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI ÖĞRETİMİNDE ÇOKLU ORTAM UYGULAMALARININ ETKİLERİ: MİLLÎ EDEBİYAT DÖNEMİ ÖRNEĞİ. Atatürk Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Enstitüsü Dergisi , 289-304.
VEYİS, F., (2018). TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI ÖĞRETİMİNDE ÇOKLU ORTAM UYGULAMALARININ ETKİLERİ: MİLLÎ EDEBİYAT DÖNEMİ ÖRNEĞİ. Atatürk Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Enstitüsü Dergisi , 289-304.
VEYİS, Fatih. "TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI ÖĞRETİMİNDE ÇOKLU ORTAM UYGULAMALARININ ETKİLERİ: MİLLÎ EDEBİYAT DÖNEMİ ÖRNEĞİ," Atatürk Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Enstitüsü Dergisi , 289-304, 2018
VEYİS, Fatih. "TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI ÖĞRETİMİNDE ÇOKLU ORTAM UYGULAMALARININ ETKİLERİ: MİLLÎ EDEBİYAT DÖNEMİ ÖRNEĞİ." Atatürk Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Enstitüsü Dergisi , pp.289-304, 2018
VEYİS, F. (2018) . "TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI ÖĞRETİMİNDE ÇOKLU ORTAM UYGULAMALARININ ETKİLERİ: MİLLÎ EDEBİYAT DÖNEMİ ÖRNEĞİ." Atatürk Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Enstitüsü Dergisi , pp.289-304.
@article{article, author={Fatih VEYİS}, title={TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI ÖĞRETİMİNDE ÇOKLU ORTAM UYGULAMALARININ ETKİLERİ: MİLLÎ EDEBİYAT DÖNEMİ ÖRNEĞİ}, journal={Atatürk Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Enstitüsü Dergisi}, year=2018, pages={289-304} }