E. ŞENOCAK Et Al. , "Probleme dayalı öğrenme yaklaşımının gaz kavramlarının öğrenilmesi üzerine etkisi.," 7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Ankara, Turkey, pp.201, 2006
ŞENOCAK, E. Et Al. 2006. Probleme dayalı öğrenme yaklaşımının gaz kavramlarının öğrenilmesi üzerine etkisi.. 7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (Ankara, Turkey), 201.
ŞENOCAK, E., SÖZBİLİR, M., & TAŞKESENLİGİL, Y., (2006). Probleme dayalı öğrenme yaklaşımının gaz kavramlarının öğrenilmesi üzerine etkisi. . 7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (pp.201). Ankara, Turkey
ŞENOCAK, ERDAL, Mustafa SÖZBİLİR, And YAVUZ TAŞKESENLİGİL. "Probleme dayalı öğrenme yaklaşımının gaz kavramlarının öğrenilmesi üzerine etkisi.," 7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Turkey, 2006
ŞENOCAK, ERDAL Et Al. "Probleme dayalı öğrenme yaklaşımının gaz kavramlarının öğrenilmesi üzerine etkisi.." 7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Ankara, Turkey, pp.201, 2006
ŞENOCAK, E. SÖZBİLİR, M. And TAŞKESENLİGİL, Y. (2006) . "Probleme dayalı öğrenme yaklaşımının gaz kavramlarının öğrenilmesi üzerine etkisi.." 7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Ankara, Turkey, p.201.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ERDAL ŞENOCAK Et Al. }, title={Probleme dayalı öğrenme yaklaşımının gaz kavramlarının öğrenilmesi üzerine etkisi.}, congress name={7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2006}, pages={201} }