C. EPÇAÇAN Et Al. , "Altı şapka düşünme tekniğinin ilköğretim altıncı sınıf öğrencilerinin yazma becerilerini geliştirmeye etkisi," Akademik Araştırmalar Dergisi , vol.14, pp.105-120, 2012
EPÇAÇAN, C. Et Al. 2012. Altı şapka düşünme tekniğinin ilköğretim altıncı sınıf öğrencilerinin yazma becerilerini geliştirmeye etkisi. Akademik Araştırmalar Dergisi , vol.14 , 105-120.
EPÇAÇAN, C., ULAŞ, A. H., Orhan, S., & EPÇAÇAN, C., (2012). Altı şapka düşünme tekniğinin ilköğretim altıncı sınıf öğrencilerinin yazma becerilerini geliştirmeye etkisi. Akademik Araştırmalar Dergisi , vol.14, 105-120.
EPÇAÇAN, CAHİT Et Al. "Altı şapka düşünme tekniğinin ilköğretim altıncı sınıf öğrencilerinin yazma becerilerini geliştirmeye etkisi," Akademik Araştırmalar Dergisi , vol.14, 105-120, 2012
EPÇAÇAN, CAHİT Et Al. "Altı şapka düşünme tekniğinin ilköğretim altıncı sınıf öğrencilerinin yazma becerilerini geliştirmeye etkisi." Akademik Araştırmalar Dergisi , vol.14, pp.105-120, 2012
EPÇAÇAN, C. Et Al. (2012) . "Altı şapka düşünme tekniğinin ilköğretim altıncı sınıf öğrencilerinin yazma becerilerini geliştirmeye etkisi." Akademik Araştırmalar Dergisi , vol.14, pp.105-120.
@article{article, author={CAHİT EPÇAÇAN Et Al. }, title={Altı şapka düşünme tekniğinin ilköğretim altıncı sınıf öğrencilerinin yazma becerilerini geliştirmeye etkisi}, journal={Akademik Araştırmalar Dergisi}, year=2012, pages={105-120} }