D. Çakmak And M. S. Başar, "Endüstri 4.0 Bileşenlerinin Müşteri İlişkileri Yönetimine Getirdiği Yeni Bakış Açıları ve Yaklaşımlar," ULUSLARARASI KÜLTÜR VE BİLİM KONGRESİ , Ankara, Turkey, pp.231-240, 2018
Çakmak, D. And Başar, M. S. 2018. Endüstri 4.0 Bileşenlerinin Müşteri İlişkileri Yönetimine Getirdiği Yeni Bakış Açıları ve Yaklaşımlar. ULUSLARARASI KÜLTÜR VE BİLİM KONGRESİ , (Ankara, Turkey), 231-240.
Çakmak, D., & Başar, M. S., (2018). Endüstri 4.0 Bileşenlerinin Müşteri İlişkileri Yönetimine Getirdiği Yeni Bakış Açıları ve Yaklaşımlar . ULUSLARARASI KÜLTÜR VE BİLİM KONGRESİ (pp.231-240). Ankara, Turkey
Çakmak, Derya, And Mehmet Sinan BAŞAR. "Endüstri 4.0 Bileşenlerinin Müşteri İlişkileri Yönetimine Getirdiği Yeni Bakış Açıları ve Yaklaşımlar," ULUSLARARASI KÜLTÜR VE BİLİM KONGRESİ, Ankara, Turkey, 2018
Çakmak, Derya Ç. And Başar, Mehmet S. . "Endüstri 4.0 Bileşenlerinin Müşteri İlişkileri Yönetimine Getirdiği Yeni Bakış Açıları ve Yaklaşımlar." ULUSLARARASI KÜLTÜR VE BİLİM KONGRESİ , Ankara, Turkey, pp.231-240, 2018
Çakmak, D. And Başar, M. S. (2018) . "Endüstri 4.0 Bileşenlerinin Müşteri İlişkileri Yönetimine Getirdiği Yeni Bakış Açıları ve Yaklaşımlar." ULUSLARARASI KÜLTÜR VE BİLİM KONGRESİ , Ankara, Turkey, pp.231-240.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Derya ÇAKMAK KARAPINAR And author={Mehmet Sinan BAŞAR}, title={Endüstri 4.0 Bileşenlerinin Müşteri İlişkileri Yönetimine Getirdiği Yeni Bakış Açıları ve Yaklaşımlar}, congress name={ULUSLARARASI KÜLTÜR VE BİLİM KONGRESİ}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2018}, pages={231-240} }