M. S. ERCİŞ, "Pazarlama Halkla İlişkileri MPR Araçlarının Tüketicilerin Marka Değerini Etkileme Düzeyi Ve Atatürk Üniversitesinde Bir Uygulama," Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.17, 2013
ERCİŞ, M. S. 2013. Pazarlama Halkla İlişkileri MPR Araçlarının Tüketicilerin Marka Değerini Etkileme Düzeyi Ve Atatürk Üniversitesinde Bir Uygulama. Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.17 .
ERCİŞ, M. S., (2013). Pazarlama Halkla İlişkileri MPR Araçlarının Tüketicilerin Marka Değerini Etkileme Düzeyi Ve Atatürk Üniversitesinde Bir Uygulama. Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.17.
ERCİŞ, Mehmet. "Pazarlama Halkla İlişkileri MPR Araçlarının Tüketicilerin Marka Değerini Etkileme Düzeyi Ve Atatürk Üniversitesinde Bir Uygulama," Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.17, 2013
ERCİŞ, Mehmet S. . "Pazarlama Halkla İlişkileri MPR Araçlarının Tüketicilerin Marka Değerini Etkileme Düzeyi Ve Atatürk Üniversitesinde Bir Uygulama." Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.17, 2013
ERCİŞ, M. S. (2013) . "Pazarlama Halkla İlişkileri MPR Araçlarının Tüketicilerin Marka Değerini Etkileme Düzeyi Ve Atatürk Üniversitesinde Bir Uygulama." Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.17.
@article{article, author={Mehmet Serdar ERCİŞ}, title={Pazarlama Halkla İlişkileri MPR Araçlarının Tüketicilerin Marka Değerini Etkileme Düzeyi Ve Atatürk Üniversitesinde Bir Uygulama}, journal={Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2013}