İ. DAŞDEMİR, "Animasyon Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Öğrenilen Bilgilerin Kalıcılığına ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi," Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi , pp.1287-1304, 2013
DAŞDEMİR, İ. 2013. Animasyon Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Öğrenilen Bilgilerin Kalıcılığına ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi. Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi , 1287-1304.
DAŞDEMİR, İ., (2013). Animasyon Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Öğrenilen Bilgilerin Kalıcılığına ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi. Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi , 1287-1304.
DAŞDEMİR, İkramettin. "Animasyon Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Öğrenilen Bilgilerin Kalıcılığına ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi," Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi , 1287-1304, 2013
DAŞDEMİR, İkramettin. "Animasyon Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Öğrenilen Bilgilerin Kalıcılığına ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi." Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi , pp.1287-1304, 2013
DAŞDEMİR, İ. (2013) . "Animasyon Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Öğrenilen Bilgilerin Kalıcılığına ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi." Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi , pp.1287-1304.
@article{article, author={İkramettin DAŞDEMİR}, title={Animasyon Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Öğrenilen Bilgilerin Kalıcılığına ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi}, journal={Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2013, pages={1287-1304} }