S. OKUMUŞ Et Al. , "Fen bilgisi öğretmen adaylarının iyi bir eğitim ortamı için yedi ilkenin “öğrenci- okul etkileşiminin sağlanması” nın uygulanması hakkındaki görüşleri," XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Kongresi , Adana, Turkey, pp.3, 2014
OKUMUŞ, S. Et Al. 2014. Fen bilgisi öğretmen adaylarının iyi bir eğitim ortamı için yedi ilkenin “öğrenci- okul etkileşiminin sağlanması” nın uygulanması hakkındaki görüşleri. XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Kongresi , (Adana, Turkey), 3.
OKUMUŞ, S., ÇAVDAR, O., ÖZTÜRK, B., DOYMUŞ, K., & ALYAR, M., (2014). Fen bilgisi öğretmen adaylarının iyi bir eğitim ortamı için yedi ilkenin “öğrenci- okul etkileşiminin sağlanması” nın uygulanması hakkındaki görüşleri . XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Kongresi (pp.3). Adana, Turkey
OKUMUŞ, Seda Et Al. "Fen bilgisi öğretmen adaylarının iyi bir eğitim ortamı için yedi ilkenin “öğrenci- okul etkileşiminin sağlanması” nın uygulanması hakkındaki görüşleri," XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Kongresi, Adana, Turkey, 2014
OKUMUŞ, Seda Et Al. "Fen bilgisi öğretmen adaylarının iyi bir eğitim ortamı için yedi ilkenin “öğrenci- okul etkileşiminin sağlanması” nın uygulanması hakkındaki görüşleri." XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Kongresi , Adana, Turkey, pp.3, 2014
OKUMUŞ, S. Et Al. (2014) . "Fen bilgisi öğretmen adaylarının iyi bir eğitim ortamı için yedi ilkenin “öğrenci- okul etkileşiminin sağlanması” nın uygulanması hakkındaki görüşleri." XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Kongresi , Adana, Turkey, p.3.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Seda OKUMUŞ Et Al. }, title={Fen bilgisi öğretmen adaylarının iyi bir eğitim ortamı için yedi ilkenin “öğrenci- okul etkileşiminin sağlanması” nın uygulanması hakkındaki görüşleri}, congress name={XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Kongresi}, city={Adana}, country={Turkey}, year={2014}, pages={3} }