M. MACİT, "ULUS MARKALAŞMASI SÜRECİNDE KÜLTÜRENDÜSTRİSİNİN STRATEJİK ROLÜ VE ÖNEMİ TELEVİZYON DİZİLERİ ARACILIĞIYLA BİR TÜRKDALGASI YARATMA VE SÜRDÜRMENİN İMKÂNIÜZERİNE," IV. ULUSLARARASI TÜRK ŞÖLENİ , Erzurum, Turkey, 2016
MACİT, M. 2016. ULUS MARKALAŞMASI SÜRECİNDE KÜLTÜRENDÜSTRİSİNİN STRATEJİK ROLÜ VE ÖNEMİ TELEVİZYON DİZİLERİ ARACILIĞIYLA BİR TÜRKDALGASI YARATMA VE SÜRDÜRMENİN İMKÂNIÜZERİNE. IV. ULUSLARARASI TÜRK ŞÖLENİ , (Erzurum, Turkey).
MACİT, M., (2016). ULUS MARKALAŞMASI SÜRECİNDE KÜLTÜRENDÜSTRİSİNİN STRATEJİK ROLÜ VE ÖNEMİ TELEVİZYON DİZİLERİ ARACILIĞIYLA BİR TÜRKDALGASI YARATMA VE SÜRDÜRMENİN İMKÂNIÜZERİNE . IV. ULUSLARARASI TÜRK ŞÖLENİ, Erzurum, Turkey
MACİT, Mustafa. "ULUS MARKALAŞMASI SÜRECİNDE KÜLTÜRENDÜSTRİSİNİN STRATEJİK ROLÜ VE ÖNEMİ TELEVİZYON DİZİLERİ ARACILIĞIYLA BİR TÜRKDALGASI YARATMA VE SÜRDÜRMENİN İMKÂNIÜZERİNE," IV. ULUSLARARASI TÜRK ŞÖLENİ, Erzurum, Turkey, 2016
MACİT, Mustafa. "ULUS MARKALAŞMASI SÜRECİNDE KÜLTÜRENDÜSTRİSİNİN STRATEJİK ROLÜ VE ÖNEMİ TELEVİZYON DİZİLERİ ARACILIĞIYLA BİR TÜRKDALGASI YARATMA VE SÜRDÜRMENİN İMKÂNIÜZERİNE." IV. ULUSLARARASI TÜRK ŞÖLENİ , Erzurum, Turkey, 2016
MACİT, M. (2016) . "ULUS MARKALAŞMASI SÜRECİNDE KÜLTÜRENDÜSTRİSİNİN STRATEJİK ROLÜ VE ÖNEMİ TELEVİZYON DİZİLERİ ARACILIĞIYLA BİR TÜRKDALGASI YARATMA VE SÜRDÜRMENİN İMKÂNIÜZERİNE." IV. ULUSLARARASI TÜRK ŞÖLENİ , Erzurum, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Mustafa MACİT}, title={ULUS MARKALAŞMASI SÜRECİNDE KÜLTÜRENDÜSTRİSİNİN STRATEJİK ROLÜ VE ÖNEMİ TELEVİZYON DİZİLERİ ARACILIĞIYLA BİR TÜRKDALGASI YARATMA VE SÜRDÜRMENİN İMKÂNIÜZERİNE}, congress name={IV. ULUSLARARASI TÜRK ŞÖLENİ}, city={Erzurum}, country={Turkey}, year={2016}}