N. Ağırman And M. H. Ercoşkun, "Ters Yüz Sınıf Modelinin İlkokul Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Sınıf İçi Etkinliklere Katılımlarına Etkisi: Matematik Dersi Örneği," 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi (UTEK2019) , Muğla, Turkey, pp.114, 2019
Ağırman, N. And Ercoşkun, M. H. 2019. Ters Yüz Sınıf Modelinin İlkokul Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Sınıf İçi Etkinliklere Katılımlarına Etkisi: Matematik Dersi Örneği. 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi (UTEK2019) , (Muğla, Turkey), 114.
Ağırman, N., & Ercoşkun, M. H., (2019). Ters Yüz Sınıf Modelinin İlkokul Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Sınıf İçi Etkinliklere Katılımlarına Etkisi: Matematik Dersi Örneği . 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi (UTEK2019) (pp.114). Muğla, Turkey
Ağırman, Nesibe, And Muhammet Hanifi ERCOŞKUN. "Ters Yüz Sınıf Modelinin İlkokul Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Sınıf İçi Etkinliklere Katılımlarına Etkisi: Matematik Dersi Örneği," 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi (UTEK2019), Muğla, Turkey, 2019
Ağırman, Nesibe And Ercoşkun, Muhammet H. . "Ters Yüz Sınıf Modelinin İlkokul Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Sınıf İçi Etkinliklere Katılımlarına Etkisi: Matematik Dersi Örneği." 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi (UTEK2019) , Muğla, Turkey, pp.114, 2019
Ağırman, N. And Ercoşkun, M. H. (2019) . "Ters Yüz Sınıf Modelinin İlkokul Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Sınıf İçi Etkinliklere Katılımlarına Etkisi: Matematik Dersi Örneği." 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi (UTEK2019) , Muğla, Turkey, p.114.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Nesibe AĞIRMAN And author={Muhammet Hanifi ERCOŞKUN}, title={Ters Yüz Sınıf Modelinin İlkokul Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Sınıf İçi Etkinliklere Katılımlarına Etkisi: Matematik Dersi Örneği}, congress name={2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi (UTEK2019)}, city={Muğla}, country={Turkey}, year={2019}, pages={114} }