İ. Daşdemir, "Fen bilimleri dersiyle ilgili özel durumların ortaokul öğrencilerinin TEOG fen bilimleri dersi başarılarına etkisi," ORDU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.9, no.2, pp.307-317, 2019
Daşdemir, İ. 2019. Fen bilimleri dersiyle ilgili özel durumların ortaokul öğrencilerinin TEOG fen bilimleri dersi başarılarına etkisi. ORDU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.9, no.2 , 307-317.
Daşdemir, İ., (2019). Fen bilimleri dersiyle ilgili özel durumların ortaokul öğrencilerinin TEOG fen bilimleri dersi başarılarına etkisi. ORDU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.9, no.2, 307-317.
Daşdemir, İkramettin. "Fen bilimleri dersiyle ilgili özel durumların ortaokul öğrencilerinin TEOG fen bilimleri dersi başarılarına etkisi," ORDU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.9, no.2, 307-317, 2019
Daşdemir, İkramettin. "Fen bilimleri dersiyle ilgili özel durumların ortaokul öğrencilerinin TEOG fen bilimleri dersi başarılarına etkisi." ORDU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.9, no.2, pp.307-317, 2019
Daşdemir, İ. (2019) . "Fen bilimleri dersiyle ilgili özel durumların ortaokul öğrencilerinin TEOG fen bilimleri dersi başarılarına etkisi." ORDU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.9, no.2, pp.307-317.
@article{article, author={İkramettin DAŞDEMİR}, title={Fen bilimleri dersiyle ilgili özel durumların ortaokul öğrencilerinin TEOG fen bilimleri dersi başarılarına etkisi}, journal={ORDU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ}, year=2019, pages={307-317} }