E. YILDIZ Et Al. , "Eğitsel oyun ve okuma-yazma-eğitsel oyun yöntemlerinin öğrencilerin fen kaygıları, sosyal becerileri ve okula ilişkin tutumları üzerine etkisi," 26. eğitim bilimleri kongresi , 2017
YILDIZ, E. Et Al. 2017. Eğitsel oyun ve okuma-yazma-eğitsel oyun yöntemlerinin öğrencilerin fen kaygıları, sosyal becerileri ve okula ilişkin tutumları üzerine etkisi. 26. eğitim bilimleri kongresi .
YILDIZ, E., çalıklar, Ş., ağgül, ö., & ŞİMŞEK, Ü., (2017). Eğitsel oyun ve okuma-yazma-eğitsel oyun yöntemlerinin öğrencilerin fen kaygıları, sosyal becerileri ve okula ilişkin tutumları üzerine etkisi . 26. eğitim bilimleri kongresi
YILDIZ, Emre Et Al. "Eğitsel oyun ve okuma-yazma-eğitsel oyun yöntemlerinin öğrencilerin fen kaygıları, sosyal becerileri ve okula ilişkin tutumları üzerine etkisi," 26. eğitim bilimleri kongresi, 2017
YILDIZ, Emre Et Al. "Eğitsel oyun ve okuma-yazma-eğitsel oyun yöntemlerinin öğrencilerin fen kaygıları, sosyal becerileri ve okula ilişkin tutumları üzerine etkisi." 26. eğitim bilimleri kongresi , 2017
YILDIZ, E. Et Al. (2017) . "Eğitsel oyun ve okuma-yazma-eğitsel oyun yöntemlerinin öğrencilerin fen kaygıları, sosyal becerileri ve okula ilişkin tutumları üzerine etkisi." 26. eğitim bilimleri kongresi .
@conferencepaper{conferencepaper, author={Emre YILDIZ Et Al. }, title={Eğitsel oyun ve okuma-yazma-eğitsel oyun yöntemlerinin öğrencilerin fen kaygıları, sosyal becerileri ve okula ilişkin tutumları üzerine etkisi}, congress name={26. eğitim bilimleri kongresi}, city={}, country={}, year={2017}}