M. S. ERCİŞ, "Pazarlama İletişiminde Motivasyonun Önemi ve Çok Uluslu Alışveriş Merkezi Örneği," Gazi Üniversitesi İletişim Fakültesi, İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , pp.165-180, 2010
ERCİŞ, M. S. 2010. Pazarlama İletişiminde Motivasyonun Önemi ve Çok Uluslu Alışveriş Merkezi Örneği. Gazi Üniversitesi İletişim Fakültesi, İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , 165-180.
ERCİŞ, M. S., (2010). Pazarlama İletişiminde Motivasyonun Önemi ve Çok Uluslu Alışveriş Merkezi Örneği. Gazi Üniversitesi İletişim Fakültesi, İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , 165-180.
ERCİŞ, Mehmet. "Pazarlama İletişiminde Motivasyonun Önemi ve Çok Uluslu Alışveriş Merkezi Örneği," Gazi Üniversitesi İletişim Fakültesi, İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , 165-180, 2010
ERCİŞ, Mehmet S. . "Pazarlama İletişiminde Motivasyonun Önemi ve Çok Uluslu Alışveriş Merkezi Örneği." Gazi Üniversitesi İletişim Fakültesi, İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , pp.165-180, 2010
ERCİŞ, M. S. (2010) . "Pazarlama İletişiminde Motivasyonun Önemi ve Çok Uluslu Alışveriş Merkezi Örneği." Gazi Üniversitesi İletişim Fakültesi, İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , pp.165-180.
@article{article, author={Mehmet Serdar ERCİŞ}, title={Pazarlama İletişiminde Motivasyonun Önemi ve Çok Uluslu Alışveriş Merkezi Örneği}, journal={Gazi Üniversitesi İletişim Fakültesi, İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi}, year=2010, pages={165-180} }