H. İRAK And R. TAŞCIOĞLU, "TÜRKİYE’DE NEGATİF SİYASAL REKLAMCILIK UYGULAMALARI: 2007, 2011 VE 2015 GENEL SEÇİMLERİ ÖRNEĞİNDE BİR ANALİZ," ATATÜRK İLETİŞİM DERGİSİ , vol.6, pp.43-68, 2017
İRAK, H. And TAŞCIOĞLU, R. 2017. TÜRKİYE’DE NEGATİF SİYASAL REKLAMCILIK UYGULAMALARI: 2007, 2011 VE 2015 GENEL SEÇİMLERİ ÖRNEĞİNDE BİR ANALİZ. ATATÜRK İLETİŞİM DERGİSİ , vol.6 , 43-68.
İRAK, H., & TAŞCIOĞLU, R., (2017). TÜRKİYE’DE NEGATİF SİYASAL REKLAMCILIK UYGULAMALARI: 2007, 2011 VE 2015 GENEL SEÇİMLERİ ÖRNEĞİNDE BİR ANALİZ. ATATÜRK İLETİŞİM DERGİSİ , vol.6, 43-68.
İRAK, HAKAN, And Raci TAŞCIOĞLU. "TÜRKİYE’DE NEGATİF SİYASAL REKLAMCILIK UYGULAMALARI: 2007, 2011 VE 2015 GENEL SEÇİMLERİ ÖRNEĞİNDE BİR ANALİZ," ATATÜRK İLETİŞİM DERGİSİ , vol.6, 43-68, 2017
İRAK, HAKAN And TAŞCIOĞLU, Raci. "TÜRKİYE’DE NEGATİF SİYASAL REKLAMCILIK UYGULAMALARI: 2007, 2011 VE 2015 GENEL SEÇİMLERİ ÖRNEĞİNDE BİR ANALİZ." ATATÜRK İLETİŞİM DERGİSİ , vol.6, pp.43-68, 2017
İRAK, H. And TAŞCIOĞLU, R. (2017) . "TÜRKİYE’DE NEGATİF SİYASAL REKLAMCILIK UYGULAMALARI: 2007, 2011 VE 2015 GENEL SEÇİMLERİ ÖRNEĞİNDE BİR ANALİZ." ATATÜRK İLETİŞİM DERGİSİ , vol.6, pp.43-68.
@article{article, author={HAKAN İRAK And author={Raci TAŞCIOĞLU}, title={TÜRKİYE’DE NEGATİF SİYASAL REKLAMCILIK UYGULAMALARI: 2007, 2011 VE 2015 GENEL SEÇİMLERİ ÖRNEĞİNDE BİR ANALİZ}, journal={ATATÜRK İLETİŞİM DERGİSİ}, year=2017, pages={43-68} }