H. KÖSE, "Toplumsal Etkileşim ve Rıza Üretiminde ‘Sembolik Kapital’ Kullanımı," In Halkla İlişkiler ve Reklamın Anatomisi , Ankara: Ütopya Yayınevi, 2011, pp.54-75.
KÖSE, H. Toplumsal Etkileşim ve Rıza Üretiminde ‘Sembolik Kapital’ Kullanımı. 2011. In Halkla İlişkiler ve Reklamın Anatomisi , Ütopya Yayınevi, Ankara, 54-75.
KÖSE, H., (2011). Toplumsal Etkileşim ve Rıza Üretiminde ‘Sembolik Kapital’ Kullanımı. Halkla İlişkiler ve Reklamın Anatomisi (pp.54-75), Ankara: Ütopya Yayınevi.
KÖSE, Hüseyin. "Toplumsal Etkileşim ve Rıza Üretiminde ‘Sembolik Kapital’ Kullanımı." In Halkla İlişkiler ve Reklamın Anatomisi , 54-75. Ankara: Ütopya Yayınevi, 2011
KÖSE, Hüseyin. "Toplumsal Etkileşim ve Rıza Üretiminde ‘Sembolik Kapital’ Kullanımı." Halkla İlişkiler ve Reklamın Anatomisi , Ütopya Yayınevi, 2011, pp.54-75.
KÖSE, H. (2011) "Toplumsal Etkileşim ve Rıza Üretiminde ‘Sembolik Kapital’ Kullanımı", Halkla İlişkiler ve Reklamın Anatomisi . Ankara: Ütopya Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={Hüseyin KÖSE}, chaptertitle={Toplumsal Etkileşim ve Rıza Üretiminde ‘Sembolik Kapital’ Kullanımı}, booktitle={ Halkla İlişkiler ve Reklamın Anatomisi}, publisher={Ütopya Yayınevi}, city={Ankara},year={2011} }