C. Büyük, "Öğretmenlere Göre İlköğretim Din Kültürü Ve Ahlak Bilgisi Programında Yer Alan İnanç Öğrenme Alanı Kazanımlarının Gerçekleşme Düzeyi," Atatürk Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi , vol.41, no.41, pp.221-238, 2014
Büyük, C. 2014. Öğretmenlere Göre İlköğretim Din Kültürü Ve Ahlak Bilgisi Programında Yer Alan İnanç Öğrenme Alanı Kazanımlarının Gerçekleşme Düzeyi. Atatürk Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi , vol.41, no.41 , 221-238.
Büyük, C., (2014). Öğretmenlere Göre İlköğretim Din Kültürü Ve Ahlak Bilgisi Programında Yer Alan İnanç Öğrenme Alanı Kazanımlarının Gerçekleşme Düzeyi. Atatürk Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi , vol.41, no.41, 221-238.
Büyük, Celal. "Öğretmenlere Göre İlköğretim Din Kültürü Ve Ahlak Bilgisi Programında Yer Alan İnanç Öğrenme Alanı Kazanımlarının Gerçekleşme Düzeyi," Atatürk Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi , vol.41, no.41, 221-238, 2014
Büyük, Celal. "Öğretmenlere Göre İlköğretim Din Kültürü Ve Ahlak Bilgisi Programında Yer Alan İnanç Öğrenme Alanı Kazanımlarının Gerçekleşme Düzeyi." Atatürk Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi , vol.41, no.41, pp.221-238, 2014
Büyük, C. (2014) . "Öğretmenlere Göre İlköğretim Din Kültürü Ve Ahlak Bilgisi Programında Yer Alan İnanç Öğrenme Alanı Kazanımlarının Gerçekleşme Düzeyi." Atatürk Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi , vol.41, no.41, pp.221-238.
@article{article, author={Celal BÜYÜK}, title={Öğretmenlere Göre İlköğretim Din Kültürü Ve Ahlak Bilgisi Programında Yer Alan İnanç Öğrenme Alanı Kazanımlarının Gerçekleşme Düzeyi}, journal={Atatürk Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi}, year=2014, pages={221-238} }