Z. TURAN And E. MERAL, "KAHOOT VE SOCRATIVE ÖĞRENCİ YANIT SİSTEMLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI: BAŞARIVE MOTİVASYONA ETKİLERİ," USBES 2017 , 2017
TURAN, Z. And MERAL, E. 2017. KAHOOT VE SOCRATIVE ÖĞRENCİ YANIT SİSTEMLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI: BAŞARIVE MOTİVASYONA ETKİLERİ. USBES 2017 .
TURAN, Z., & MERAL, E., (2017). KAHOOT VE SOCRATIVE ÖĞRENCİ YANIT SİSTEMLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI: BAŞARIVE MOTİVASYONA ETKİLERİ . USBES 2017
TURAN, Zeynep, And Elif MERAL. "KAHOOT VE SOCRATIVE ÖĞRENCİ YANIT SİSTEMLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI: BAŞARIVE MOTİVASYONA ETKİLERİ," USBES 2017, 2017
TURAN, Zeynep And MERAL, Elif. "KAHOOT VE SOCRATIVE ÖĞRENCİ YANIT SİSTEMLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI: BAŞARIVE MOTİVASYONA ETKİLERİ." USBES 2017 , 2017
TURAN, Z. And MERAL, E. (2017) . "KAHOOT VE SOCRATIVE ÖĞRENCİ YANIT SİSTEMLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI: BAŞARIVE MOTİVASYONA ETKİLERİ." USBES 2017 .
@conferencepaper{conferencepaper, author={Zeynep TURAN And author={Elif MERAL}, title={KAHOOT VE SOCRATIVE ÖĞRENCİ YANIT SİSTEMLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI: BAŞARIVE MOTİVASYONA ETKİLERİ}, congress name={USBES 2017}, city={}, country={}, year={2017}}