N. SIRMACI And A. C. KONYALIOĞLU, " İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğretim Sürecine Yönelik ÖzYeterlik İnançları (Preservice Elementary Mathematics Teachers’ Self-Efficacy Beliefs Towards Instruction …," Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi , 2021
SIRMACI, N. And KONYALIOĞLU, A. C. 2021. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğretim Sürecine Yönelik ÖzYeterlik İnançları (Preservice Elementary Mathematics Teachers’ Self-Efficacy Beliefs Towards Instruction …. Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi .
SIRMACI, N., & KONYALIOĞLU, A. C., (2021). İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğretim Sürecine Yönelik ÖzYeterlik İnançları (Preservice Elementary Mathematics Teachers’ Self-Efficacy Beliefs Towards Instruction …. Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi .
SIRMACI, Nur, And Alper Cihan KONYALIOĞLU. " İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğretim Sürecine Yönelik ÖzYeterlik İnançları (Preservice Elementary Mathematics Teachers’ Self-Efficacy Beliefs Towards Instruction …," Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi , 2021
SIRMACI, Nur And KONYALIOĞLU, Alper C. . " İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğretim Sürecine Yönelik ÖzYeterlik İnançları (Preservice Elementary Mathematics Teachers’ Self-Efficacy Beliefs Towards Instruction …." Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi , 2021
SIRMACI, N. And KONYALIOĞLU, A. C. (2021) . " İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğretim Sürecine Yönelik ÖzYeterlik İnançları (Preservice Elementary Mathematics Teachers’ Self-Efficacy Beliefs Towards Instruction …." Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi .
@article{article, author={Nur SIRMACI And author={Alper Cihan KONYALIOĞLU}, title={ İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğretim Sürecine Yönelik ÖzYeterlik İnançları (Preservice Elementary Mathematics Teachers’ Self-Efficacy Beliefs Towards Instruction …}, journal={Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2021}